Naar hoofdcontent van deze pagina
De pagina voorlezen met gebruik van ReadSpeaker

Dienstverlening

Gemeentehuis

Belangrijke links

Onderzoeken en publicaties

  • Communicatie en participatie 2016
    Tweejaarlijks onderzoek (Burgerpanel) naar de behoeften, wensen en tevredenheid van inwoners over de informatievoorziening door de gemeente en de mogelijkheden tot burgerparticipatie. Juli 2016.

  • Relatie inwoners en gemeente
    Een verkenning (Burgerpanel) naar de (toekomstige) rol van de gemeente om samen met inwoners te komen tot een zo vitaal mogelijke samenleving. Daarnaast zijn enkele vragen gesteld over evenementen en voorzieningen, waaronder de bibliotheek. Januari 2015

  • Rapport op Maat 2014
    In 2014 heeft de gemeente Houten meegedaan aan het landelijk Benchmark-onderzoek naar de dienstverlening van gemeenten. September 2014.
    Samenvatting Rapport op Maat 2014. Brief op Maat Houten 2014.

  • Gemeentelijke communicatie 2013
    Tweejaarlijks onderzoek (Burgerpanel) naar de behoeften, wensen en tevredenheid van inwoners over de informatievoorziening door de gemeente en de mogelijkheden tot burgerparticipatie. September 2014.

  • Onderzoek Toekomstvisie 2025
    Inwoners-enquête (Burgerpanel) “Samen naar Houten 2025” waarin inwoners gevraagd is naar de kernwaarden van Houten en welke ontwikkelingen zij belangrijk vinden voor de toekomst van Houten. December 2013.

  • Dienstverlening Publiekszaken en afvalinzameling
    Onderzoek (Burgerpanel) naar de ervaringen van inwoners rondom de dienstverlening van de afdeling Publiekszaken en het “werken op afspraak”. Daarnaast zijn vragen gesteld over de informatievoorziening met betrekking tot afvalinzameling, inzameling van plastic afval en het afvalscheidingsstation. September 2013.

  • Toolkit Leefstijlen.
    Communiceren en participeren vanuit de belevingswerelden van Houtense inwoners. Onderzoek naar de verschillende leefstijlen in Houten. Februari 2013.

  • Dienstverlening Wet maatschappelijke ondersteuning (Wmo)
    Onderzoek (Burgerpanel) naar de bekendheid en het gebruik van diverse hulpverlenende instellingen binnen de gemeente en de rol van het eigen netwerk bij een hulpvraag. Juni 2012.

  • Gemeentelijke communicatie 2011
    Tweejaarlijks onderzoek (Burgerpanel) naar de behoeften, wensen en tevredenheid van inwoners over de informatievoorziening door de gemeente en de mogelijkheden tot burgerparticipatie. Juni 2011.

  • Aanslag Gemeentelijke belastingen
    Onderzoek (Burgerpanel) naar de dienstverlening rondom de aanslag gemeentelijke belastingen. Mei 2011.

  • Kieskompas Gemeenteraadsverkiezingen
    Onderzoek (Burgerpanel) naar hoe inwoners het Kieskompas hebben ervaren en in welke mate het heeft bijgedragen aan een hogere opkomst. Januari 2011.

Print Icoon printen