Klachten en ombudsman
Wilt u een klacht indienen?
Bent u ontevreden over het optreden van een ambtenaar, afdeling of bestuurder? Dan kunt u een klacht indienen.
U kunt uw klacht ook indienen:
- met een brief aan het college van burgemeester en wethouders, Postbus 30, 3990 DA Houten;
- via e-mail: gemeentehuis@houten.nl.
De klachtenregeling is een officieel vastgestelde regeling waar precies instaat hoe de gemeente met een klacht moeten omgaan. Lees hier de regeling.
De afhandeling
- Uw klacht wordt door de gemeente zelf behandeld.
- Het is mogelijk uw klacht mondeling toe te lichten.
Heeft u een klacht over het Sociaal Team?
Komt u er niet uit met het sociaal team over de inzet van jeugdhulp. Of ondersteuning via de WMO? Dan kunt u contact opnemen met sociaal ombudsfunctionaris Helga Peters.
Helga Peters is op maandag, dinsdag en donderdag telefonisch bereikbaar op nummer (06) 46 32 23 09. Een mail sturen kan ook; helga.peters@houten.nl