Contact
Veel gestelde vragen
Veel gestelde vragen
Veel gestelde vragen
Veel gestelde vragen
-
Veel gestelde vragen
-
Veel gestelde vragen
-
Veel gestelde vragen
-
Veel gestelde vragen
Gemeente Houten
Bezoekadres:
Onderdoor 25
3995 DW Houten
Postadres:
Postbus 30
3990 DA Houten
Telefoon: 030 - 63 92 611(Verwijst naar een telefoonnummer)
E-mail: gemeentehuis@houten.nl(Verwijst naar een e-mailadres)
WhatsApp: 06-12848922(Verwijst naar een telefoonnummer) (Alleen voor algemene, niet privacygevoelige vragen)
Telefonisch bereikbaar
Maandag t/m donderdag van 9.00 - 16.30 uur.
Vrijdag van 9.00 - 16.00 uur.
Openingstijden gemeentehuis
Gemeente Houten werkt op afspraak.
Voor het afhalen van documenten, bijvoorbeeld een paspoort of rijbewijs, hoeft u geen afspraak te maken.
Afhalen documenten
- Maandag, donderdag, vrijdag van 9.00 - 16.00 uur
- Dinsdag van 9.00 - 17.00 uur
- Woensdag van 9.00 - 19.00 uur
Openingstijden milieustraat
Dinsdag t/m zaterdag van 8.30 – 16.00 uur
Afwijkende openingstijden
- Vr 5 december, sinterklaas
Gemeentehuis en Klantcontactcentrum vanaf 16:00 uur gesloten - Di 16 december, kerstmiddag personeel
Gemeentehuis en Klantcontactcentrum vanaf 16:00 uur gesloten - Woe 24 december, kerstavond
Gemeentehuis en Klantcontactcentrum vanaf 16:00 uur gesloten - Do 25 december, 1e kerstdag
Gemeentehuis, Klantcontactcentrum en Milieustraat gesloten - Vr 26 december, 2e kerstdag
Gemeentehuis, Klantcontactcentrum en Milieustraat gesloten - Woe 31 december, oudjaarsavond
Gemeentehuis en Klantcontactcentrum vanaf 16:00 uur gesloten - Do 1 januari 2026, nieuwjaarsdag
Gemeentehuis, Klantcontactcentrum en Milieustraat gesloten - Ma 5 januari 2026, nieuwjaarsbijeenkomst personeel
Gemeentehuis, Klantcontactcentrum en Milieustraat vanaf 9:30 uur open